La Patronal Cecot i la Diputació de Tarragona impulsaran la Reempresa per evitar el tancament d’empreses a la demarcació
Publicat el 25-11-2014
Data d’inici: 09-09-2015
Data final: 09-09-2015
Roda de Premsa
– Dia:Dijous, 27 de novembre de 2014
– Hora: 10:00 h
– Lloc:Palau de la Diputació de Tarragona (Sala Julio Antonio).
Pg. de St. Antoni, 100. 43003 Tarragona
– Motiu:La Patronal Cecot i la Diputació de Tarragona impulsaran la Reempresa per evitar el tancament d’empreses a la demarcació.
La Diputació de Tarragona i la patronal Cecot presenten la col·laboració per difondre i implantar la Reempresa a la demarcació de Tarragona com un model d’emprenedoria i de creixement empresarial consolidat que incideix en la continuïtat de les empreses. En definitiva, es treballa per aconseguir crear a Catalunya un mercat únic per a la compra-venda d’empreses. La Reempresa ha salvaguardat, des d’inicis de 2012, 302 empreses i un miler de llocs de treball, i ha induït una inversió global de 15.153.862 €.
Assistents:
– Joan Josep Malràs, diputat delegat de Recursos Humans, Ocupació i Promoció Econòmica de la Diputació de Tarragona.
– Antoni Abad, president de la patronal Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya.
– Àlex Grau, director de l’Àrea de Recursos Humans, Ocupació i Promoció Econòmica de la Diputació de Tarragona.
– Albert Colomer, director del Centre de Reempresa de Catalunya.
I’d like to find out more? I’d care to find out more details.
At this time it seems like BlogEngine is the preferred blogging platform out there right now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?
At this time it seems like Drupal is the best blogging platform out there right now. (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?