INFORMACIÓ D'INTERÈS · 24 de gener de 2018

Mollet renova el conveni per oferir el servei Reempresa

Comparteix:

L’Ajuntament de Mollet ha renovat el conveni de col·laboracióamb la Diputació de Barcelona i la patronal Cecot per seguir com a membre del Centre de Reempresa de Catalunya i evitar així el tancament d’empreses econòmicament viables i la destrucció de llocs de treball.

Les administracions i la patronal han firmat aquest dimarts la renovació del conveni per seguir prestant un servei que facilita el contacte entre petites i mitjanes empreses i emprenedors per cedir l’èxit empresarial a través de la compra i venda de negocis.

Mollet disposa des de 2014 d’un punt d’atenció de la Reempresa per impulsar la transmissió d’empreses com a via de creixement de l’activitat econòmica. En aquests tres anys, s’ha evitat el tancament de 44 empreses i la conservació de 130 llocs de treball a la zona del Baix Vallès, principalment a Mollet.

Aquest punt d’atenció també és dona servei a d’altres municipis del Baix Vallès, com Parets, Montmeló, Montornès, Vallromanes, Martorelles, Santa Maria de Martorelles o Sant Fost.

Font: http://el9nou.cat

Vols contactar amb el nostre departament de comunicació?

Truca’ns al 932 66 74 38 o envia’ns un correu electrònic a info@reempresa.org

Imatge Corporativa Cecot