INFORMACIÓ D'INTERÈS · 13 de desembre de 2024

L’Alt Urgell ha estat reconegut amb el tercer premi com a comarca amb més casos d’èxit en els 1rs Premis Reempresa de la Demarcació de Lleida

Comparteix:

El Consell Comarcal de l’Urgell ha acollit la Jornada de Networking i els 1rs Premis Reempresa de la Demarcació de Lleida, una trobada que ha reunit personal tècnic i representants del programa Reempresa. L’objectiu de la jornada ha estat fomentar la col·laboració, compartir bones pràctiques i reconèixer els èxits assolits per aquest servei a la demarcació.

En aquesta primera edició dels Premis Reempresa de Lleida, l’Alt Urgell ha estat reconegut amb el tercer premi com a comarca amb més casos d’èxit en la compravenda d’empreses, destacant així la tasca feta pel seu punt d’atenció Reempresa.

Llegeix la notícia al mitjà original.

Vols contactar amb el nostre departament de comunicació?

Truca’ns al 932 66 74 38 o envia’ns un correu electrònic a info@reempresa.org

Imatge Corporativa Cecot