Reempresa destaca en una exitosa edició de Fira Terrassa Tria Futur

Publicat el 05-04-2023

Data d'inici: 05-04-2023

Data final: 05-04-2023

Aquest any, la Fira Terrassa Tria Futur, celebrada entre el 9 i 10 de març, va comptar amb l'assistència de Reempresa. Un dels serveis més destacats de la Patronal Cecot. Aquesta fira, celebrada a Terrassa, està adreçada a l'alumnat de 16 anys o més, que busca informació sobre diferents àrees de formació o ocupació. Reempresa ha volgut donar informació als joves sobre les àrees d'emprenedoria perquè tinguin uns coneixements que els poden ajudar en el dur camí de convertir-se en empresari. En altres paraules, els membres de Reempresa van destacar la importància d'impulsar la cultura emprenedora entre els joves, ja que són el futur de l’economia.

Es va presentar el servei de Reempresa, que ofereix la Cecot el qual ajuda els empresaris a cedir les seves empreses amb èxit. Està dissenyat per ajudar nous emprenedors (als quals anomenen Reempreenedors) a obtenir una empresa exitosa i als cedents a transmetre una empresa existent a nous propietaris. El programa ofereix una àmplia varietat de recursos, inclosos assessorament, informació i formació als Reemprenedors. El programa també ofereix la possibilitat d’ajudar als seus usuaris a redactar un pla d'empresa, fer una anàlisi del pla economicofinancer, així com ajuda per rebre finançament per a l'adquisició de l'empresa.

Per motivar més els joves, també es va presentar el programa de HelpEmpresa que ajuda empreses ja creades a consolidar-se i créixer en el sector o a revertir situacions d'inestabilitat empresarial. El programa esmentat ofereix anàlisis de dades detallades, informes i eines de gestió de dades i recursos per ajudar les empreses a prendre decisions informades. HelpEmpresa també ofereix assessorament amb experts de diferents àrees (Màrqueting, gestió econòmica, transformació digital, consum energètic...) i aquests, després de fer una anàlisi de l'empresa, ofereixen consells i suggeriments per millorar l'eficiència dels negocis i ajudar les empreses a aprofitar al màxim els seus recursos.

Reempresa va rebre una gran acollida entre els assistents a la fira, ja que ofereix una àmplia gamma de serveis que poden ser molt útils per als joves. L'entitat contribueix al desenvolupament de l'economia local, a fomentar l'emprenedoria, permetent així, desenvolupar les idees dels seus usuaris i projectes amb una millor preparació.

Per tot això, Reempresa va ser una de les principals novetats d'aquesta edició de la Fira Terrassa Tria Futur. L'entitat va contribuir a la celebració d'un esdeveniment exitós, proporcionant als assistents un coneixement rellevant i útil sobre el desenvolupament de projectes d'emprenedoria.