Ens podeu explicar breument a què es dedica l’empresa transmesa?
C: Es tracta d’una parada d’herboristeria, d’herbes i plantes medicinals.
R: Es tracta d’una empresa que es dedica a la venda d’herbes i espècies de la millor qualitat
Per què vas decidir posar-la a la venda?
C: He decidit posar a la venda l’herboristeria perquè em jubilo.
Per què vas decidir a reemprendre una empresa? Què et va fer decidir per aquesta?
R: Sempre he volgut tenir un negoci propi i trobo que aquesta és una bona oportunitat ja que és una botiga que ha funcionat molt bé durant molts anys i té els seus clients fidels.
Vols fer algun canvi o innovació?
R: Sí, amb el temps m’agradaria ampliar l’oferta de productes, posar més gènere amb el temps.
Quina era la teva formació i experiència professional prèvia?
R: Amb anterioritat he treballat d’administrativa comptable, ara he decidit donar un tomb a la meva trajectòria professional com a empresària.
Quin servei us ha ofert Reempresa?
C: Reempresa m’ha ajudat amb tota la documentació necessària per al traspàs de la parada.
R: Des de Reempresa m’han ajudat amb tot el que necessitava per començar el negoci amb la millor informació, a donar-me d’alta d’autònom, i entendre sobre els meus drets com a nova emprenedora i autònoma.
Creieu important treballar conjuntament durant un període de temps per transmetre el coneixement empresarial?
C: Si, crec que a la Jhennyffer li anirà molt bé perquè pot aprendre moltes coses de les herbes que li seran útils per a futur.
R: Sense dubte, poder treballar amb el Josep em dona l’oportunitat de conèixer la clientela i d’aprendre sobre les herbes, perquè serveixen, com prendre-les i els seus beneficis, és un món molt extens.
Quin consell donaríeu a una persona que s’estigui plantejant venir a Reempresa a vendre una empresa, és a dir, a un cedent? I un consell per a un reemprenedor?
C: Sens dubte, li diria que a Reempresa estarà ben assessorat.
R: Crec que el millor consell és que conegui bé dels seus drets i del negoci que tindrà, a Reempresa t’hi ajuden i la informació és poder, i si estàs ben informada pots arribar molt lluny.
“Reempresa m’ha ajudat amb tota la documentació necessària per al traspàs de la parada”

Vols contactar amb nosaltres?
Truca’ns al 932 66 74 38 o envia’ns un correu electrònic a info@reempresa.org
