Reempresa participa al Transeo Summit a Bèlgica

Publicado el 21-06-2024

Fecha de inicio: 21-06-2024

Fecha final: 21-06-2024

El passat dilluns i dimarts, 3 i 4 de juny, Reempresa va participar al Transeo Summit a Bèlgica de la mà d’Albert Colomer, membre de la junta directiva de Reempresa.

En aquesta jornada, es van dur a terme diverses presentacions i tallers interactius sobre la transferència d’adquisició de petites i mitjanes empreses en el marc europeu i exterior.

Transeo és una associació internacional que, des del 2010, reuneix a més de 77 membres de 18 països d’Europa i més enllà. L’objectiu d’aquesta associació es basa en fomentar la transferència i adquisicions de pimes a Europa i fora d’ella, a la vegada que ofereix als seus membres una xarxa de networking per enfortir el seu ecosistema local.

L’Albert Colomer també és membre de la junta directiva de Transeo i treballa perquè el mercat de la compravenda de petites i mitjanes empreses estigui present en les agendes polítiques, sensibilitzant als seus responsables i promovent tot el que pot oferir aquest mercat d’oportunitats a nivell nacional, europeu i més enllà.

En aquesta jornada del Transeo Summit a Valònia, Bèlgica, hi van participar més de 80 assistents de 15 països, els quals van compartir els seus coneixements pràctics i teòrics, així com noves idees que contribueixen al desenvolupament d’aquest mercat. Entre els assistents hi havien professionals d’alt nivell com ara; Oriane Schoonbroodt, sòcia de EY i directora dels Serveis de Canvi Climàtic i Sostenibilitat; Martijn Westerlaken, corredor de negocis i director de MKBase; Raphaëlle Mattart; doctora en Gestió i Economia i fundadora de CRAN; entre molts altres.

L’Albert Colomer va participar en les presentacions del Transeo Summit i va presentar, al Deal Club, espai per compartir empreses en venda i potencials perfils compradors, a Sernfran, una empresa de gestió de residus i neteja, que està en estat de cessió a Reempresa.

Transeo continua treballant per fomentar la transferència i adquisicions de pimes, així com la implementació de bones pràctiques a Europa i a l’exterior.

Sobre Reempresa

Reempresa és el mercat de compravenda de petites i mitjanes empreses. És un espai per posar en contacte persones empresàries que volen vendre una empresa en funcionament amb persones emprenedores que volen posar en marxa un projecte empresarial sense haver de començar de zero.

Coneix el mercat de la compravenda d’empreses a www.reempresa.org