Mozzakimozza, reempresa guardonada als Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial 2016

Publicado el 21-10-2016

Fecha de inicio: 21-10-2016

Fecha final: 21-10-2016

mozzakimozza

Ahir va tenir lloc a L’Auditori de Barcelona la 22ª edició de la Nit de l’Empresari que organitza anualment la patronal catalana Cecot. Enguany, l’empresa guardonada als Reconeixements al Progrés Empresarial de l’entitat dins la categoria del Valor d’Emprendre – Reempresa ha estat Mozzakimozza, empresa barcelonina que es dedica a la distribució específica de formatges, embotits i conserves italianes.

Els reemprenedors del negoci van conèixer al cedent a l’Espai de Matchings del Bizbarcelona de l’any 2014. Després de 3 mesos de negociació varen arribar a un acord per la cessió i adquisició de la societat mercantil, que es va formalitzar a través d’un contracte de compravenda de participacions al setembre de 2014. L’empresa es va consolidar i va començar a créixer des de l’adquisició, tant de manera orgànica com a través d’una altra adquisició. I és que a l’octubre del 2015 la societat Mozzakimozza va adquirir una unitat productiva dedicada a la distribució de vins italians. Va ser la cedent de Mozzakimozza qui els va presentar al propietari d’aquesta

Els reemprenedors, Anna Llacer i Joan Bofill, van recollir el guardó de mans del M.H Sr. Carles Puigdemont, president de la Generalitat de Catalunya, i d’Antoni Abad, president de la Cecot.