La Matinal de la Reempresa es consolida en la seva tercera edició a Sabadell

Publish on 17-10-2017

Start date: 17-10-2017

End date: 17-10-2017

El Centre de la Reempresa de Catalunya va organitzar, el passat dimecres 11 d’octubre a Sabadell, la tercera edició de la Matinal de la Reempresa; un matí d’activitats i conferències destinades a cedents i reemprenedors del Vallès que busquen comprar o vendre un negoci que estigui en funcionament. L’acte, que va reunir a un centenar de participants entre empresaris i emprenedors, va estar coordinat conjuntament amb les àrees de promoció econòmica dels ajuntaments de Sabadell, Terrassa, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Barberà del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda i de Cerdanyola del Vallès, en la seva qualitat de punts d’atenció de Reempresa. Aquesta acció de treball en xarxa promoguda des de la Diputació de Barcelona i coordinada pel Centre de Reempresa de Catalunya, s’emmarca en el conveni de col·laboració que el mes de juny passat van renovar la DIBA i la patronal Cecot per consolidar un mercat organitzat i transparent de compravenda de petites i mitjanes empreses mitjançant els 35 ajuntaments de la demarcació de Barcelona.

L’acte es va estructurar en diverses activitats: dues conferències amb l’objectiu d’assessorar a possibles cedents i reemprenedors interessats en el programa i un espai de matchings, on els participants van disposar de 30 minuts per poder-se entrevistar amb diferents cedents que busquen vendre el seu negoci. L’objectiu d’aquesta activitat és poder acostar a les persones interessades en reemprendre un negoci amb altres que busquen cedir-lo perquè es coneguin i aquests últims puguin explicar de primera mà el funcionament i gestió de la seva empresa.